توزیع تعداد ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان
12 شهریور 1402 - 13:48
شناسه : 11862
بازدید 52
4

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ تعداد 1500 پرس غذای گرم در بین زوار اربعین حسینی (ع) توسط موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان پخت و توزیع شد. این موکب که از تاریخ هشتم تا شانزدهم شهریور ماه برپا گردیده است در بخشهای مختلفی از جمله پست امداد و نجات توسط هلال احمر […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ تعداد 1500 پرس غذای گرم در بین زوار اربعین حسینی (ع) توسط موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان پخت و توزیع شد.

این موکب که از تاریخ هشتم تا شانزدهم شهریور ماه برپا گردیده است در بخشهای مختلفی از جمله پست امداد و نجات توسط هلال احمر و کمیته فرهنگی (موکب فرهنگی ) توسط اداره ارشاد اسلامی و اسقرار اکیپ کادر پزشکی و بهداشتی توسط شبکه بهداشت به زوار اربعین حسینی (ع) ارائه خدمت می نماید.

حجت الاسلام موسوی افزود: بحمدالله موکب باب الحوائج شهرستان دهگلان با توجه به اینکه با سال دوم است که در محل میدان سنجر خان برپا گردیده نسبت به پارسال دارای بخشهای بیشتر و خدمات رسانی متنوع تری میباشد.

وی افزود: حضور روحانی در موکب و پاسخ گویی به سوالات شرعی زوار، موکب فرهنگی با هدف گسترش نذر فرهنگی در کنار سایر نذورات، تجهیز نمازخانه و برپایی نماز جماعت، اسکان زوار و ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی توسط اکیپ مستقر و ارائه آموزش‌های لازم از جمله اقداماتی است که در این موکب با همکاری و مشارکت مسئولین هیئت سادات کروندان و کارکنان ادارات و نهاد های گوناگون انجام می‌شود.

حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان اظهارداشت: تجهیز موکب فرهنگی (کمیته فرهنگی اربعین) با توزیع کتب ادعیه و رهنمای زائرین جلوه و نمود ویژه ای داشته که امید است بتوانیم ما نیز دین خود را در این نهضت عظیم فرهنگی ادا نماییم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.