مراسم عزاداری جاماندگان اربعین در شهرستان کامیاران برگزار می‌شود
14 شهریور 1402 - 10:40
شناسه : 11906
بازدید 63
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: مراسم عزاداری جاماندگان اربعین در شهرستان کامیاران برگزار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین اظهار داشت: هر چند جمعی از دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) توفیق تشرف به کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین حسینی در حرم سیدالشهدا (ع) را داشته اند، اما جمع قابل توجهی از مردمشهرستان به این مهم موفق نشده اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس مجموعه تبلیغات اسلامی در کنار دیگر نهادهای فرهنگی و مذهبی با پیش بینی برنامه ها و مراسم ویژه اربعین تلاش کرده تا این روز در شهرستان کامیاران نیز با شور و عظمت خاصی گرامی داشته شود و برگزاری مراسم عزاداری جاماندگان اربعین یکی از این برنامه هاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با اشاره به برگزاری این مراسم عزاداری همزمان با روز اربعین در شهرستان کامیاران خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری جاماندگان اربعین درکامیاران در مسجد امام حسین (ع)این شهر برگزار خواهد شد.

وی اقامه نماز ظهر و تلاوت زیارت عاشورا و سخنرانی و عزاداری را بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای مراسم عزاداری جاماندگان اربعین در کامیاران اعلام کرده و افزود: در مسجد امام حسین(ع) موکب ها نیز نسبت به خدمات رسانی به شرکت کنندگان در این مسیر اقدام خواهند کرد.

دهقانی به اقدامات صورت گرفته از طرف هیئات شهرستان در ایام اربعین نیز اشاره و تصریح کرد: همزمان با این ایام 8 موکب شهرستان در مسیرهای منتهی به کربلای معلی مستقر شده و به زوار اربعین خدمات رسانی می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.