همایش حب الحسین(ع) یجمعنا در دیواندره برگزار شد
14 شهریور 1402 - 12:06
شناسه : 11924
بازدید 86
2
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری همایش حب الحسین(ع) یجمعنا خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری همایش حب الحسین(ع) یجمعنا در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور فرماندار و امام جمعه و عموم مردم خبر داد.

رستمی با بیان این خبر اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی با همکاری اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی اقدام به برگزاری همایش حب الحسین(ع) یجمعنا به مناسبت اربعین حسینی کرد.

در این همایش قاریان قرآن کریم به تلاوت قران کریم پرداختند و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توزیع روزانه 5000 هزار پرس غذای گرم در دو موکب شهر زرینه و موکب رهروان شهداء دو راهی بیجار خبر داد.

در ادامه همایش ماموستا جلال مرادی امام جمعه شهرستان ضمن بیان سخنانی در باب فضیلت و جایگاه امام حسین(ع) در نزد اهل سنت گفت: اهل سنت احترام خاصی برای اهل بیت پیامبر عظیم الشأن اسلام قائل هستند چرا که امام شافعی در اشعار خود به این مطلب زیاد اشاره کرده و قبولی نماز یک فرد بستگی به فرستادن درود و سلام به پیامبر (ص) و اهل بیت(ع) آن بزرگوار می باشد. و اگر کسی درود بر درود بر اهل بیت(ع) نفرستد نماز باطل است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.