کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین بانوان کردستان تشکیل شد
16 شهریور 1402 - 13:36
شناسه : 12021
بازدید 109
9
مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان: دهقانی گفت: کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین بانوان استان کردستان با هدف توانمند سازی مبلغین ، خادمین و برنامه‌ریزی برای حضور بانوان در مواکب اربعین حسینی تشکیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

الهام دهقانی مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان کردستان اظهار کرد: کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین بانوان استان کردستان با هدف برنامه‌ریزی برای حضور بانوان در مواکب اربعین حسینی و ارائه خدمت به زائران و پاسخگویی به سوالات شرعی و پاسخگویی به شبهات زائرین تشکیل شد.

وی افزود: حضور دختران حاج قاسم در موکب های اربعین حسینی، فراخوان پرده خوانی در موکب‌های اربعینی و مشارکت دانش‌آموزان در این موکب‌ها برای ارائه خدمت به زائران از برنامه‌هایی بود که توسط ستاد پیشرفت بانوان استان در ایام اربعین حسینی برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های این ستاد در ایام محرم‌الحرام اظهار کرد: اطلاع رسانی لینک ثبت روضه‌های خانگی برای ثبت و ترویج روضه‌های خانگی، اطلاع رسانی نخستین فراخوان ملی پویش اربعینی پیاده از خانه،  تشکیل گروه‌های آموزشی مجازی در ایتا برای توانمندسازی مبلغین در زمینه جهادتبیین در پیاده‌روی اربعین، تشکیل گروه‌ آموزش مجازی در ایتا جهت توانمند سازی خادمین اربعین حسینی و معرفی مسیولین کارگروه‌های تخصصی کودک و نوجوان، شعروادب، شورای اندیشه ورز،علمی و پژوهشی و…به ستاد مرکزی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین از جمله فعالیت‌های انجام شده توسط این ستاد بوده است.

دهقانی اضافه کرد: در همایش توجیهی برنامه‌های ستاد اربعین مرکزی سال ۱۴۰۲ در استان قم شرکت نموده و اهداف آن توسط اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان در استان پیگیری شد و اعضای ستاد به عنوان مسئول موکب و هیئت ،سخنران، مداح، خادم،مبلغ به تبلیغ چهره به چهره با موضوع جهاد تبیین ، احکام و …در پیاده‌روی اربعین و روضه های خانگی پرداخته ، همچنین  ثبت بیش از ۵۰۰ روضه خانگی در استان کردستان از دیگر اقدامات انجام شده است.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان خدمت رسانی در آشپزخانه، موکب‌ها و پاسخگویی به سوالات شرعی و.. توسط اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان، توانمند سازی به صورت مجازی و برخط توسط کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد اربعین استان کردستان برای جهاد تبیین و پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات و… در پیاده‌روی اربعین و  برگزاری کارگروه تخصصی نهضت پیشرفت بانوان مهرواره محله همدل و عملیات محرم در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان را نیز از دیگر اقدامات ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان کردستان در ایام محرم و اربعین حسینی اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.