برگزاری مراسم یاواره شهدای دانش آموز با عنوان «رفیق شهیدم»در شهرستان سروآباد
14 آبان 1401 - 11:02
شناسه : 1212
بازدید 186
8
اجتماع با شکوه دانش‌آموزان روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد در بزرگداشت شهدای دانش آموز جنایت تروریستی حرم شاهچراغ و محکومیت ترور هموطنان بی گناه و اقدامات آشوبگرانه، با عنوان «رفیق شهیدم» در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ؛ اجتماع بزرگ دانش آموزان روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد در بزرگداشت شهدای دانش آموز جنایت تروریستی حرم شاهچراغ و محکومیت ترور هموطنان بی گناه و اقدامات آشوبگرانه، با عنوان “رفیق شهیدم” در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد ، حجت الاسلام موسوی مسئول عقیدیی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان سروآباد با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز اشاره کرد و اظهار داشت: اقدام تروریستی استکبار جهانی و صهیونیسم در حرم مطهر حضرت احمد‌بن‌موسی(ع) که منجر به شهادت مظلومانه و جراحت چندین تن از نمازگزاران و سه تن از دانش‌آموزان عزیز شد، بار دیگر چهره سفاک و پلید دشمنان قسم‌خورده اسلام و اهل بیت(ع) و ایران عزیز را هویدا کرد.

وی افزود: با اشاره به اینکه مهمترین هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا عنوان کرد و افزود: هرچقدر یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم باز هم کم است، چون این نوع یادآوری‌ها می‌تواند در الگوسازی  برای نسل جوان تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد : دانش‌آموزان با حضور به موقع خود در مقاطع مختلف نشان داده اند که هرجا و در هرمقطعی که نیاز باشد برای دفاع از وطن پای کار هستند و هرجا هم پای نوجوانان باز شده مقدمه فتوحات شده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.