13 آبان یادآور دشمنی‌های شیطان بزرگ علیه کشور ما و استکبار ستیزی ملت ایران است
14 آبان 1401 - 9:45
شناسه : 1213
بازدید 128
4
امام جمعه قروه: امام جمعه شهرستان قروه گفت: ۱۳ آبان یادآور دشمنی‌های شیطان بزرگ علیه کشور ما و استکبار ستیزی ملت آزاده و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
ارسال توسط : منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ به مناسبت فرارسیدن ایام الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان با هماهنگی و برنامه ریزی تبلیغات اسلامی قروه از مقابل سپاه شروع و با شعارهایی با مضامین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه با قدم های مردم در سطح راهپیمایی طنین انداز شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه پیرامون چگونگی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و آشوب ها و هنجارشکنی‌ اخیرمطالبی را به استحضار حاضرین در راهپیمایی بیان کرد.

 

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره حامی نظام و آرمان های انقلاب بوده و در صحنه ها و عرصه های مختلف حضور داشته اند و بدون شک همراهی همیشگی ملت با نظام اجازه عملی شدن نقشه های دشمنان را نمی دهد.

 

گفتنی است:در پایان پرچم آمریکا و اسرائیل همچون ماکت به دست مردم به آتش کشیده شد و قطعنامه مراسم توسط نماینده اداره تبلیغات اسلامی قروه قرائت و با تکبیر الله اکبر حاضرین تایید شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.