برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سروآباد
20 شهریور 1402 - 10:51
شناسه : 12138
بازدید 57
2
جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و سایر مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و سایر مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد بیان کرد: پیام دفاع مقدس پایمردی و مقاومت در برابر هجوم دشمن در عرصه‌های مختلف است، و امروز که دشمن بی‌سابقه تریت نوع تحریم‌ها را علیه ملت ایران تحمیل کرده، شاهد مقاومت جانانه مردم ایران در این عرصه نیز هستیم.

وی افزود: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است؛ در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی‌ها و ایثارگریهای خود، آیین و مسلکی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان یک  ارزشی نهادینه شد.

حجت‌الاسلام رستمی در ادامه به اهمیت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با توجه به جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه کشورمان به خاطر پیشرفت‌ها و بالندگی نظام جمهوری اسلامی، هفته دفاع مقدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از هرسال باشکوه تر برگزار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.