آئین اختتامیه فعالیت های تابستانی دارالقرآن های شهرستان مریوان
24 شهریور 1402 - 18:10
شناسه : 12161
بازدید 27
2
آئین اختتامیه فعالیت های تابستانی دارالقرآن های شهرستان مریوان باحضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان ورئیس آموزش وپرورش مریوان برگزار گردید.
پ
پ

به گزارش خبری روابط عمومی اداره تیلیغات اسلامی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان،آئین اختتامیه فعالیت های تابستانی دارالقرآن های شهرستان مریوان باحضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان ورئیس آموزش وپرورش مریوان برگزار گردید.

دراین مراسم معنوی حجت ‌الاسلام ورهرام بعنوان سخنران اصلی این برنامه ضمن قدردانی از زحمات همه مدیران ومربیان قرآنی گفت: تمام تلاش ما براین هست که بتوانیم حافظان وقاریان زیادی درسطح شهرستان داشته باشیم چون هرچه بیشتر به این کتاب آسمانی تمسک وتقرب بجویم ازآسیب های اجتماعی درامان هستیم چون قرآن کتاب آسمانی هم هدایت است هم شفا است وهم بشارت

وی در پایان افزود: قرآن مجید تنها کتاب آسمانی در تاریخ است که در صحت و دقتش از نزول تا امروز تردید وجود ندارد. کتب آسمانی دیگری برای هدایت انسان‌ها نازل شده اما متأسفانه هیچ کدام با همان شکل نزول، امروز در اختیار افکار عمومی جهانیان نیست. اما آن کتاب آسمانی که شیعه و سنی همة محققین و پژوهشگران بر آن اتفاق دارند که کلمه‌ای بر آن افزوده و کاسته نشده است که انا له لحافظون؛ حافظ این قرآن طبق بیان خود قرآن مجید خداوند بزرگ است. قرآن کتاب نور و هدایت است همان طور که گفته شد برخی از علوم به خاطر قرآن و به خاطر فهم بهتر قرآن یا حتی قرائت صحیح قرآن به وجود آمد. اما در کنار همة دست‌اندرکاران و خادمان قرآن آنچه هدف اصلی ماست، انس قلوب جامعه با حقایق قرآن است. البته که خطوط قرآن چشم‌نواز است و البته که صوت قرآن نوازش همة سامعه‌های این جامعه است. اگرچه نشاط و لذت چشم و گوش با قرآن مجید است اما هدف نهایی اجرای مفاهیم قرآن در سراسر زندگی بشر است. انس عملی با قرآن فخر و افتخار همة ماست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.