باید از ظرفیت های کانون فرهنگی استفاده شود
28 شهریور 1402 - 15:08
شناسه : 12179
بازدید 35
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: ظرفیت های مطلوبی در کانون های فرهنگی تبلیغی وجود دارد که باید از آنها استفاده کاربردی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه در بازدید از تعدادی از کانون های فرهنگی تبلیغی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی اظهار داشت: همکاری مشترک تبلیغات اسلامی با کانون‌ها برای حضور بیشتر جوانان و نوجوانان می‌تواند دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: جایگاه و اهمیت مسئله فرهنگی و تعال و همکاری می تواند زمینه ترویج فرهنگی بین کانون باشد .

حجت‌الاسلام محمد خواه با اشاره به فعالیت فرهنگی، آموزشی و هنری کانونها عنوان کرد: با توجه به اینکه کمبودهایی نیز وجود دارد ولی در آینده شاهد فعالیت های خوب کانون های فرهنگی تبلیغی هستیم که نیاز است با جدیت و قوت بیشتری تداوم یابد.

در ادامه الیاس صفر خانی، مسئول کانون فرهنگی جمعیت فردا با اشاره به فعالیت کانون در ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار داشت: کانون فرهنگی جمعیت فردا با استفاده از تمام ظرفیت های موجود توانسته در منطقه حاشیه شهر سنندج جوانان زیادی را به کارهای فرهنگی و آموزشی دعوت کند.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های قرآن روخوانی، رونخوانی، هنری و آموزشی در طرح اوقات فراغت تابستان از فعالیت‌های این کانون با حضور چشمگیر نوجوانان است.

طلا رحیمی، مسئول کانون فرهنگی معراج نیز در این بازدید به بیان فعالیت های کانون پرداخته و اظهار داشت: تعامل تبلیغات اسلامی با کانون های فرهنگی باید در راستای اهداف باشد.

وی افزود: کانون فرهنگی معراج بیش از یک دهه فعالیت خود را در حوزه های قرآنی، دینی ، هنری و آموزشی زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی آغاز و در این راه توانسته جوانان و نوجوانان زیادی را به برنامه های فرهنگی ترغیب کند .

وی هنچنین بر ادامه فعالیت مستمر بیشتر با اداره تبلیغات اسلامی تاکید و عنوان کرد: برنامه های اجرایی از سوی کانون های فرهنگی همه متناسب با آیین نامه اجرایی از سوی اداره تبلیغات اسلامی است و انتظار می رود در این راستا کانون‌ها مورد حمایت بیشتر قرار بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.