برگزاری نشست جهاد تبیین با موضوع الگوی رفتاری امام حسین(ع) در سنندج
27 شهریور 1402 - 15:04
شناسه : 12201
بازدید 47
6
نشست جهاد تبیین با موضوع الگوهای رفتاری امام حسین(ع) برای نسل جوان امروز و نقش مادران در خانواده در نهادینه‌سازی الگوهای رفتاری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ در این نشست که در تکیه کسنزانی برگزار شد سیده روشنگ جعفری، مسئول هیئت امام حسن مجتبی(ع) ضمن اشاره به زندگی امام حسین(ع) اظهار داشت: از مهم‌ترین شیوه‌های تعلیم و تربیت، روش الگوگیری از زندگی امامان اهل بیت(ع)است.

وی عنوان کرد: اسلام برای تربیت و تعالی انسان‌ها، بر اصل تعلیم و تربیت تأکید دارد، زیرا شخصیت الگو، به عنوان یک نقطه‌ی کانونی در محور رشد و هدایت‌های اخلاقی تربیتی قرار می‌گیرد. 

جعفری افزود: بیان ابعاد مربوط به رخداد شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تا اربعین حسینی و روش‌های تبلیغات دشمن در شرایط امروزی و مسایل روز جامعه از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مسئول هیئت امام حسن مجتبی(ع) بر اهمیت اقدامات عملیاتی در راستای جهاد تبیین، بر تقویت برگزاری این نشست‌ها تأکید و اظهار کرد: امروزه که دشمن جنگ رسانه‌ای و فرهنگی بر علیه کشور به راه انداخته و ذهن جوانان را به وسیله فضای مجازی اشغال و افکار غلط خود را ترویج میدهد، افزایش آگاهی مادران بعنوان مهمترین راه رهایی از این تبلیغات پوچ دشمن در بستر فضای مجازی ضروری است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.