حجت الاسلام علیرضا کاوه مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی کردستان و از جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل شد
29 شهریور 1402 - 14:05
شناسه : 12222
بازدید 89
7
حجت الاسلام علیرضا کاوه مسئول امور مساجد کردستان و از جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل شد
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا کاوه مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان و از جانبازان دوران دفاع مقدس در مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در استانداری کردستان برگزار شد، تجلیل شد.

 

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان و جمعی از مسئولان و خانواده های جانبازان و ایثارگران استان برگزار شد، از حجت الاسلام کاوه تجلیل شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امروز کشور ما در قله ساخت تجهیزات نظام‌مند و کارآمد دفاعی قرار گرفته است و این یک حجت بزرگ برای برای ما در همه عرصه‌ها است که اگر با اعتقاد حرکت کنیم و اگر آنچه رهبر حکیم انقلاب اسلامی رهنمون می‌نمایند از سر اعتقاد عمل کنیم حتما مسیر، مسیر توفیق، پیشرفت و قدرت است.

وی تصریح کرد: اگر نگاه ما به دست دیگران بود و منتظر بودیم دیگران برای ما باغی را تهیه کنند تا از میوه‌های آن بهره بگیریم این چیزی جز سراب نیست چرا که ماهیت ما با آنچه نظام استکباری دنبال می‌کند در تضاد است.

استاندار کردستان گفت: این بخشی از پیشرفت‌های مادی است که به برکت انقلاب کشور و ملت ما به دست آورده و در حوزه معنویت هنوز بخش کوچکی از گنجینه بزرگ و معبر بسیار غنی دفاع مقدس را کشف کرده‌ایم.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: اگر بخواهیم مسائل و مشکلات متعدد اجتماعی و فرهنگی خود را حل کنیم نیاز داریم به گنجینه دفاع مقدس مراجعه و استخراج کنیم و روحیه دفاع مقدس را احیا کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان نیز اظهار کرد: شهدا نماد مسوولیت‌پذیری هستند و ما نیز باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه عزیزانی که در عرصه دفاع مقدس قدم برداشته‌اند را خداوند در قرآن مورد اشاره قرار داده است.

وی گفت: تلاشگران و ایثارگران در دوران دفاع مقدس خوشبخت و انسان‌های رستگاری هستند و اگر ما می‌خواهیم از آنها الگو بگیریم باید به چند شاخص مهم که خداوند در قرآن به آن اشاره فرموده است عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم با رسول خدا و شهدا محشور بشویم باید سه شاخص مهم داشته باشیم، گفت: اطاعت از خدا و رسول خدا و خاشع بودن و خشیت در برابر پروردگار از شاخص‌های مهم در الگوگیری از شهدا است.

به گفته وی، کسانی که در جنگ شرکت کردند افرادی بودند که دنبال پست و مقام نبودند بلکه احساس وظیفه و معنویت می‌کردند چون در دوران دفاع مقدس بده بستان نبود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.