نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی برنامه‌های ماه ربیع‌الاول در شهرستان قروه
01 مهر 1402 - 10:58
شناسه : 12235
بازدید 61
2
نشست هم اندیشی و هم افزایی برنامه های ماه ربیع الاول با حضور هیئات مذهبی در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سیف‌الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ضمن خیر مقدم بیانات مبسوطی ایراد کرد.

وی افزود: ماه ربیع از روزهای خاصه و الهی خداوند است که خداوند در آن رویدادهای ارزشمندی را قرار داده است که اولی آنها میلاد با سعادت حضرت محمدمصطفی(ص) است، جشن و سرور در میان مسلمانان در ماه ربیع با هدف تبیین حقیقت آیین اسلام مورد توجه قرار می‌گیرد و همگان بر سر سفره رحمت الهی می‌نشینند و از آن بهره‌مند می‌گردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با بیان اینکه ما در آغاز امامت امام عصر(عج) باید از تمام ظرفیتمان استفاده کنیم، گفت: تمامی هیئت‌های مذهبی، ادارات و عموم مردم باید در سالروز امامت امام زمان(عج) همت کنند و سر تا سر شهرستان جشن و سرور و شادی باشد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه حجت‌الاسلام سبزی مراسمات ربیع‌الاول را تشریح و هر کدام از حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.