دشمن امروز به دنبال تضعیف باورهای دینی ، اعتقادی و بنیه علمی دانش آموزان است
04 مهر 1402 - 10:42
شناسه : 12280
بازدید 44
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: دشمن به این نتیجه رسیده تا زمانی که زنان و دختران این کشور اخلاق و معنویت و حجاب اسلامی دارند شکست ناپذیرند
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان :حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس از مدرسه ابتدائی دخترانه شهید سمیه این شهرستان بازدید کرد.
حجت الاسلام دهقانی در این بازدید با مدیر و کادر مدرسه دیدار و ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزنده کادر آموزشی و اداری مسائل و مشکلات این مدرسه را مورد بحث و بررسی قرار داد.
وی با بیان اینکه دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بود و در توطئه های مختلف نتوانست کاری به پیش ببرد گغت: دشمن امروز با طراحی جنگ شناختی و ترکیبی واستفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف باورهای دینی ، اعتقادی و بنیه علمی دانش آموزان است که قطعا با دشمن شناسی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان این توطئه نیز خنثی خواهد شد.
وی گفت: رسالت و وظیفه امروز دانش‌آموزان خوب درس خواندن است تا با پیشرفتهای علمی و معنوی شاهد اقتدار، عزت، استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در دنیا باشیم.
وی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده تا زمانی که زنان و دختران این کشور اخلاق و معنویت و حجاب اسلامی دارند شکست ناپذیرند.
شایان ذکر است؛ در حاشیه این بازدید از حجت الاسلام دهقانی در سر کلاس ها حضور یافت و با برگزاری مسابقه بین دانش آموزان و دادن هدیه سال تازه تحصیلی رو بهشون تبریک گفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.