شهادت قله زندگی هر انسان سعادتمند است.
03 مهر 1402 - 18:50
شناسه : 12293
بازدید 38
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: امروز شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت در میان ما می آیند تا تلنگری بزنند تا نگذارند زمان مورد غفلت قرار بگیرد
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان :جمعی از مسئولین ومردم شهرستان کامیاران به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جنگ تحمیلی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در خصوص مقام شهدا گفت:انسان از فرمانده های نظامی اقتدار ابهت و امر کردن و امر بردن را تصور می کند اما این افراد به علت معرفت و بصیرت شان و اتصالی که به خاندان وحی پیدا کرده بودند به قله رسیده بودند. شهادت قله زندگی هر انسان سعادتمند است.
وی افزود: افراد ثابت قدم که از هدف خود دور نمی شوند و یک لحظه نگاهشان از قله دور نمی شود و مدام در حال تلاش کردن هستند خدا به آنها هدیه می دهد و آنها را می رساند. شهادت رسیدن است و راه رسیدن به شهدا سرداران و شهدا که الگوهای واقعی ما هستند به ما نشان داده اند.
حجت الاسلام دهقانی گفت: امروز شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت که به زینت شهادت آراسته می شوند یا شهدای گمنامی که بعد از سال ها اجازه می دهند ما آنان را تفحص کنیم و در میان ما می آیند تا تلنگری بزنند تا نگذارند زمان مورد غفلت قرار بگیرد و به ما نشان دهند که جهاد و ایثار تمام نشده و مستمرا ادامه دارد.
وی افزود: شهدا به ما می آموزند که‌مبارزه با دشمن ابعاد مختلفی دارد. آنها کسانی هستند که قلبشان را در اختیار خدا و اهل بیت (ع) قرار داده و جانشان را در این راه فدا می کنند و یک لحظه از این مسیر نه غافل می شوند و نه کوتاه می آیند.
قاضی زاده هاشمی گفت: ما در زندگی با مشکلات بسیاری مواجه هستیم و دشمنان هم تلاش می کنند با سخت کردن معیشت به انبوه مسایل و مشکلات دامن بزنند و مردم را از مسیر اصلی دور کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.