بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان از مدارس مریوان
04 مهر 1402 - 11:01
شناسه : 12331
بازدید 26
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس وهمچنین آغاز بهار تعلیم و تربیت از دو مدارس در سطح شهرستان بازدید به عمل آورد.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به همراه نعمت الله مرادی رئیس آموزش و پرورش ، صادقی معاون فرماندار، سرهنگ امیدی فرمانده سپاه شهرستان، حجت الاسلام لطیفی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان و ماموستا کریمی املام جمعه موقت شهرستان از مدارس سطح شهر بازدید به عمل آوردند.

در این دیدارها روسای حاضر به تبیین نقش دفاع مقدس در رسیدن ایران اسلامی به جایگاه کنونی مواردی را به دانش آموزان گوشزد نمودند. ورئیس اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های کاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این راستا انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید است.

او با بیان این مطلب که ما امروز دو ماموریت نیروسازی و جریان‌سازی را در دستور کار خود داریم، گفت: در ماموریت نیروسازی خود تربیت حماسی را مورد تاکید قرار داده‌ایم که بر گرفته از فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس است و مبنای تربیت دانش‌آموزی ما بر این امر است.

همچنین در پایان از معلمان و مدیران این مدارس تقدیر و تشکر نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.