همایش نقش زنان در دفاع مقدس در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه
06 مهر 1402 - 9:05
شناسه : 12372
بازدید 54
0
همزمان با هفته دفاع مقدس همایش نقش زنان در دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا و بانوان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسلام برای دفاع از کشور از جان و مال خود کذشتند تا ما امروز در آرامش خاطر باشیم.

وی افزود: امروز وظیفه ماست ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا با تاسی از فرهنگ ایثار و فعالیت های جهادی برای خدمت به مردم کشور تلاش کنیم.

حجت الاسلام سبزی با تاکید بر نقش زنان در جامعه به رشادت های بانوان در عرصه های مختلف به خصوص دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: تاریخ‌ کشورمان شاهد گویایی ‌بر حضور همه‌جانبه ‌و فعالانه ‌زنان ‌مسلمان ‌ایرانی ‌در صحنه‌های‌ گوناگون ‌دفاعی، رزمی، سیاسی ‌و اجتماعی‌ بوده است و در عصر حاضر نیز بانوان توانمند کشورمان در این مسیر مهم بیش از پیش و استوار تر از گذشته گام بر میدارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: همین مادران بودند که برای دفاع از کشور و پایداری انقلاب اسلامی با تمامی مشکلات و تنگناهایی که داشتند فرزندان خود را راهی جنگ کردند تا از اسلام دفاع کنند.

گفتنی است: در این مراسم از خانواده معظم شهدا و مادران شهدا و ایثارگران شهرستان قروه تجلیل بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.