برگزاری یادواره شهداءدر محله آتش نشانی شهرستان مریوان
06 مهر 1402 - 8:53
شناسه : 12388
بازدید 30
4
این مراسم بمناسبت هفته دفاع مقدس وویژه شهداء در محله آتش نشانی مریوان برگزار گردید.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، حضور حجت‌الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان و دیگر مسئولین در مسجدالنبی(ص) این شهرستان یاد واره شهداء به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام ورهرام در سخنرانی خود ضمن گرامیداشت هفته وحدت، وحدت را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس دانست هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

وی افزود: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: شهداء بالاترین مقام و جایگاه را بین بندگان خداوند دارا می‌باشند. در روایات فراوانی، شهادت به‌عنوان معیار ارزش و عظمت برخی کارها معرفی‌شده است. عظمت مقام شهادت سبب شده که اولیاء بزرگ الهی آرزوی شهادت کنند.

آرزوی همه افراد این است که مرگ خوبی داشته باشند و عاقبت‌به‌خیر گردند. به تعبیر امیرالمؤمنین علیه‌السلام «از مرگ راه فرار و گریزی نیست، کسی که کشته نشود (بالاخره) خواهد مُرد، (آری) بهترین مرگ‌ومیرها کشته شدن در راه خداست».

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.