بیش از 60 کانون فرهنگی تبلیغی در سقز  فعالیت دارند
14 آبان 1401 - 14:05
شناسه : 1241
بازدید 67
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: بیش از 30 خانه قرآنی شهری و روستایی برای آموزش رده‌های مختلف سنی و بیش از 60 کانون فرهنگی و تبلیغی و هیئات مذهبی در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سقز ،حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان  با اشاره به اینکه  مبشرین  فرهنگی در مناطق شهری و روستایی سقز به اقامه نماز و راهنمایی مردم مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: جوانان تحصیلکرده سقزی نیز در کانون  های فرهنگی تبلیغی در زمینه آسیب های اجتماعی، روانشناسی، علوم قرآن مشغول فعالیت و آموزش هستند.

وی اظهار کرد : مجوز فعالیت کانون‌های فرهنگی – تبلیغی از سوی اداره تبلیغات اسلامی صادر می‌شود که شهرستان سقز دارای فعال‌ترین و بیشترین کانون‌ها در سطح استان است.که اکثر اعضای مجمع کانون استان مسئول کانون های سقز می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز به فعالیت کانون‌های فرهنگی- تبلیغی، هیئت‌های مذهبی و فعالان قرآنی در راستای تهیه و توزیع کمک‌های انسان دوستانه در سقز اشاره و  اذعان داشت : این کانون‌ها در تمامی فصول و مناسبت ها با همکاری گروه های جهادی سقز  توزیع به بسته های معیشتی و آموزشی و غذای گرم در بین نیازمندان  می کنند.

وی گفت : سازماندهی و تعمیق فعالیت‌های اعضای کانون، شناسایی استعدادها و رفع نیاز‌های فرهنگی، افزایش آگهی‌های فرهنگی، ایجاد شور و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین برنامه کانون‌های فرهنگی و تبلیغی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین جمادیان اظهار کرد:تهیه بلیط سینما با 50 در صد تخفیف  با همکاری حوزه هنری استان برای کانون ها و خانه قرآن ها صورت گرفت و اعتبار آن بدون تاریخ و تا پایان سال می باشد.

وی افزود:برگزاری محفل انس با قرآن ،برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در بین دانش آموزان ،بازدید از کانون های فرهنگی تبلیغی ،نشست با روسای دانشگاه های شهرستان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و دینی  ،برگزاری جشن وحدت ،برگزاری مراسمات محرم و صفر ،اعزام کاروان اربعین به کربلا از جمله برنامه های اداره تبلیغات اسلامی سقز در سال جاری تا کنون بوده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.