برگزاری یادواره شهدای آبروی محله در سقز
08 مهر 1402 - 12:36
شناسه : 12425
بازدید 79
2
یادواره شهدای آبروی محله در روستای میرده بخش مرکزی سقز برگزار شد
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ فرماندار سقز در یادواره شهید علی احمدی در روستای میرده که با عنوان آبروی محله در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، حفظ حجاب و پاکدامنی را از دیگر پیامهای شهدا عنوان کرد.
جعفر توان افزود: حفظ نظام و انقلاب اسلامی و اقتدار کشور و پشتیبانی از مقام معظم رهبری، خیمه انقلاب از دیگر پیامهای شهدا بوده است.
وی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و جهاد را از اهداف برگزاری یادواره های شهدا برشمرد.
فرماندار سقز همچنین بر اهمیت ترویج فرهنگ اقامه نماز، حضور امام جماعت در روستاها، اهمیت پوشش اسلامی، بی تفاوت نبودن به اجتماع به ویژه به حجاب تاکید نمود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ساخت سد شهید صالحیان (چراغ ویس) و قرار گرفتن بخشی از منازل و اماکن دولتی و مذهبی در کاسه سد که بایستی تخریب شوند ، اقدامات انجام شده در راستای احداث سایت جدید روستا را تشریح نمود.
جعفر توان همچنین تاکید نمود: تلاش برای آسفالت راه روستایی، بهره مندی از آب سدها برای کشاورزی و تقویت اقتصاد روستا، تلاش برای مهاجرت معکوس از دیگر برنامه ها برای آبادی ها خواهد بود.
ماموستا محمود ابن الخیاط، امام جمعه سقز با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، مقام شامخ شهید و درجه وی نزد خداوندگار را توصیف نمود.
وی رشادت های مردم میرده در دوران انقلاب اسلامی را ستود و حاضران را به دشمن شناسی، اخلاق مداری، رواداری و ترویج عفاف و حجاب، توصیه نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.