حضور چهار موکب سقز در جشن بزرگ امت احمد در سنندج
08 مهر 1402 - 12:17
شناسه : 12429
بازدید 191
10
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: چهار موکب از شهرستان سقز با ارائه خدمت به مردم کردستان حضور یافتند و ارادت خود را به امت احمد(ص) نشان دادند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: چهار موکب از شهرستان سقز با ارائه خدمت به مردم کردستان حضور یافتند و ارادت خود را به امت احمد(ص) نشان دادند

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم سنندج همراه با موکب‌های مردمی و برنامه‌های مختلف برگزار شد,که چهار موکب از شهرستان سقز در این جشن بزرگ مشارکت داشتند.

رستمی تصریح کرد: موکب های شهرستان با فعالیت و همکاری کانون های فرهنگی تبلیغی خانه قرآن های شهرستان و دانشجویان برگزار شد.

وی افزود: این جشن بزرگ خیابانی مهمانی امت احمد در پیاده راه فردوسی سنندج و با برپایی بیش از صد غرفه با همت گروه‌های مردمی، هیئات، کانون‌های فرهنگی و ادارات مختلف برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز افزود: غرفه کانون‌های فرهنگی تبلیغی سقز با همکاری مسئول کانون‌ها برگزار و به بیش از هزار نفر پذیرایی کردند.

وی گفت: غرفه صنعت و معدن با همکاری اداره صنعت و معدن برپا و به بیش از پنج هزار از مردم پذیرایی کرد.

حجت‌الاسلام رستمی اذعان داشت: غرفه شهید خلیل رستمی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سقز برپا شد.

رستمی ادامه داد: غرفه خانه قرآن نورالهدی سقز با همکاری مربی های قرآنی شهرستان برپا و به هزار نفر پذیرایی و بیش از ۶۰ نفر جوایز اهداء شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم جشن بازیگران و مجریان کشوری حضور یافتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.