لزوم گسترش فرهنگ قرآنی در میان بانوان سقز
15 آبان 1401 - 12:54
شناسه : 1246
بازدید 220
6
مدیر خانه حکمت سقز تاکید کرد: مدیر خانه قرآن حکمت گفت: فرهنگ قرآنی را میان بانوان در خانه قرآن ها گسترش دهیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت از کردستان؛ مدیر خانه قرآن حکمت گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت های اندیشه ورز بانوان قرآنی در شهرستان بتوانیم فرهنگ قرآنی را در میان جامعه بانوان گسترش دهیم.

 

این مرکز قرآنی از سال92 با کسب مجوز از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز، فعالیت قرآنی ـ تبلیغی خود را آغاز کرد و تاکنون در برپایی دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی موفق بوده است.

 

وی در خصوص تعداد قرآن‌آموزان تصریح کرد: تاکنون حداقل 200 نفر از دانش‌آموزان (دختر و پسر) و 10 نفر از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کرده و آموزش دیده‌اند.

 

امینی با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در شهرستان گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت های اندیشه ورز بانوان قرآنی در شهرستان بتوانیم فرهنگ قرآنی را در میان جامعه بانوان و دیگر آحاد ملت تعمیق و گسترش داده و در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ قرآنی گام‌های موثری برداریم.

 

لیلا امینی با بیان اینکه قرآن کریم گنجینه ارزشمند و نجات‌بخشی است که از طرف خداوند برای بشر نازل شده است، تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی اقدامی اثرگذار در راستای ترغیب جوانان به‌ سمت و سوی پیروی از دستورات دین و ترویج باورهای ارزشمند الهی و انسانی در جامعه است.

 

وی با تاکید بر اینکه دین اسلام کامل‌‌ترین دین و قرآن سودمندترین کتاب برای بشر است، بیان داشت: حاکم بودن فضای معنوی و الهی در جامعه موجب پیشرفت و سلامت افراد و اجتماع می‌شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.