برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن هفته وحدت در شهرستان سروآباد
10 مهر 1402 - 14:01
شناسه : 12553
بازدید 47
2
جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته وحدت با حضور حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و جمعی دیگر از مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ،جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته وحدت با حضور حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد و جمعی دیگر از مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

زارعی فرماندار سروآباد در این جلسه گفت : میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش وحدت بیش ازپیش مسلمانان و بر افراشتن پرچم اسلام در جهان و بازنگری ظرفیت‌های تقویت کننده وحدت در بین مسلمانان است.

در ادامه حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه هفته وحدت سبب می شود همه مسلمانان با تکیه بر اشتراکات دینی خود از تفرقه و پراکندگی به دور بمانند گفت: نبی مکرم اسلام(ص)مظهر وحدت مسلمانان است و یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است، زیرا که وحدت و انسجام موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین است.

وی اظهار داشت :ولادت پیامبر اسلام(ص) ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد نشاط و الفت و همبستگی اجتماعی دارد و ما باید برای تقویت و افزایش این نشاط و الفت تلاش کنیم.

سپس دیگر  اعضای حاضر دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کرده و مقرر شد جشن بزرگ هفته وحدت در شهرستان سرواباد برگزار گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.