برگزاری 50 مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در قروه
12 مهر 1402 - 12:30
شناسه : 12601
بازدید 55
3
رئیس اداره تبليغات اسلامی شهرستان قروه از برگزاری 50 مراسم ويژه برنامه جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سطح هيئات مذهبی و مساجد شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سیف‌الله سبزی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ضمن بیان این خبر اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) 50 مراسم جشن و سرور در سطح هيئات مذهبی و مساجد شهرستان قروه برگزار شد.

وی افزود: این مراسمات به صورت ویژه و در سطح مساجد، حسینیه و در فضای باز و منازل شخصی شهر و روستاهای قروه و با حضور جمع کثیری از مردم مومن و خداجو برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزی اظهار داشت: همه انسان‌ها بايد به عنوان اطاعت و پيروي از پيامبر(ص) اخلاق و سيره پيامبر(ص) را سرلوحه زندگي خود در روابط اجتماعي، فردي، سياسي و فرهنگي قرار دهند تا اخلاق اسلامي در جامعه ترويج شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه افزود: حضرت محمد(ص) براي اتمام مكارم اخلاقي مبعوث شده است از اين رو اگر انسان ها اخلاق و سيره پيامبر را الگوي زندگي خود قرار دهند هر روز زندگيشان، روز اخلاق و مهرورزي خواهد شد.

حجت‌الاسلام سبزی گفت: قبله، دين اسلام، پيامبر و قرآن را عوامل وحدت مسلمين جهان ذكر كرد و گفت: يكي از ابزارهاي استكبار براي بر هم زدن وحدت مسلمين، ايجاد اختلاف و تفرقه ميان آنهاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه وحدت مسلمانان را عامل پيروزي آنان ذكر كرد و يادآور شد: هر فرد مسلمان وظيفه دارد از حريم و حرمت عوامل اتحاد مسلمين به طور صحيح دفاع كند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.