جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در حسینیه سیدالشهداء مریوان  برگزار شد
15 مهر 1402 - 13:50
شناسه : 12627
بازدید 58
3
اداره تبلیغات اسلامی مریوان با همکاری حسینیه سیدالشهداء شهرستان جشن میلاد پیامبر رحمت (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق بمناسبت هفته وحدت در محل حسینیه برگزار نمودند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، تلاوت آیاتی ازقرآن توسط آقای ابدالی، سخنرانی حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان و حجت الاسلام ساران روحانی مستقر در حسینیه سیدالشهداء، اجرای گروه دف نوازی بعثت و همچنین پخت و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم از بخشهای این جشن بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان ضمن برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی میلاد با سعادت و نورانی پیامبر رحمت، رسول خدا حضرت محمد بن عبدالله (ص) و نیز ولادت با برکت سلاله پاکش، بنیان گذار مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع)،  از نماز گران با شیرینی و شربت پذیرائی شد.

حجت الاسلام ورهرام گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «معرفی شخصیت پیامبر اسلام» را «بزرگ‌ترین تبلیغ برای اسلام» می‌دانند و همه‌ی مسلمانان از جمله نویسندگان و گویندگان و هنرمندان و اهالی فرهنگ را به تبلیغ و کار بر روی اخلاق، شخصیت و سیره‌ی رسول‌الله توصیه کرده‌اند.

در این مراسم جشن به بیان شخصیت، سیره و زندگانی حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) پرداختند.

حجت الاسلام ساران در سخنرانی خود به بیان وجوه اشتراک اهل سنت و تشیع پرداخت و از ابوحنیفه نیز روایاتی مبنی بر اهمیت تحصیل ایشان نزد امام صادق علیه السلام نقل نمود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.