جایگاه حضرت محمد(ص) به حدی بالا است که خداوند از او سوگند یاد می‌کند
13 مهر 1402 - 12:58
شناسه : 12646
بازدید 38
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: جایگاه، عظمت و بزرگواری پیامبر اکرم(ص)، به حدی بالا بوده است که خداوند به وجود گرامی او سوگند یاد می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در مراسم میلاد حضرت محمد(ص) که در مسجد کانی کوزله از محلات حاشیه شهر سنندج برگزار شد اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) از سوی خداوند به عنوان الگو برای بشر معرفی شده وشایسته است همۀ مردم، به ویژه مسلمانان در گفتار و رفتار خود از این الگوی نیکو پیروی کنند که این امر موجب سعادت دنیا و آخرت انسان ها می شود و از این رو لازم است الگوی رفتاری آن حضرت مورد توجه و به عنوان معیار در زندگی فردی و اجتماعی قرار گیرد.
وی با اشاره به ویژگی های آن حضرت عنوان کرد: پیامبر اعظم(ص) به دلیل داشتن خُلقٍ عَظیم و رَحمَةٌ لِلعَالَمین نمونه و الگوی مکارم اخلاقى براى تمام انسان ها در تمام دوران ها بوده است.
حجت الاسلام محمد خواه افزود: آن حضرت به عنوان بهترین و کامل ترین اسوه‌ی راستین بشریت نسبت به تمام مردم بسیار دلسوز، صمیمی و مهربان بود و در راستای متخلق نمودن آحاد بشر به اخلاق و کردار کریمانه بود که حضرت در طول 23 سال نبوت توانست دل‌های گمراه بسیاری را شیفته مکتب اسلام کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج به خصوصیات حضرت محمد(ص) در قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: نبی مکرم اسلام(ص) در تمام عمر پر برکت خویش از کودکی تا هنگامی که به ملکوت اعلی پر کشید نمونه و مظهر عالی ترین اخلاق، رفتار و گفتار بوده و سنت و سیره آن حضرت برای همه انسان ها و خصوصاَ مسلمانان الگویی پسندیده است و بر همه ماست، ابعاد وجودی ایشان را بشناسیم و به حضرتش اقتدا کنیم.
گفتنی است این مراسم با حضور معتمدین، خانه احسان مسجد کانی کوزله و دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه عفاف با اجرای مراسم مولودی خوانی، شعر و دکلمه برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.