ماه ربیع‌الاول ماه شادی‌هاست
17 مهر 1402 - 11:05
شناسه : 12673
بازدید 51
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: جشن بزرگ وحدت به مناسبت ماه ربیع الاول با حضور هنرمندان برتر کشوری و استانی در شهرستان کامیاران برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: در ایام خجسته و مبارک ماه ربیع‌الاول که ماه شادی‌هاست، بزرگترین وقایع و اتفاقات مهم جامعه بشری اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه هویت مسلمانان و پیشرفت جامعه اسلامی وابسته و منوط به وحدت آنان است، گفت: قدرت بزرگ اسلامی و تمدن اسلامی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید فراوان بر آن دارند، در سایه تحقق امت اسلامی و وحدت مسلمانان شکل می‌گیرد. بنابراین، مسئله وحدت به عنوان یک اصل اسلامی و امر الهی و نبوی و ولایی و همچنین به عنوان یادگار حضرت امام خمینی (ره) از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی همواره مورد تاکید بوده است.

دهقانی ادامه داد: جامعه اسلامی نیاز دارد که این وحدت و انسجام را در میان تمام اقشار و سطوح مختلف مسلمانان از نظر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و معنوی و دیگر ساحت‌ها، تقویت کند.

وی افزود: به همین مناسبت جشن بزرگ وحدت به مناسبت ماه ربیع الاول در شهرستان کامیاران در استادیوم آزادی این شهرستان برگزار شد که از مولودی خوان‌های مطرح کشور و گروه صد دف و گروه طنز هوش برتر به اجرای برنامه های متفاوت خودشان پرداختن و برای پذیرایی از مردم حاضر در برنامه موکب‌های نیز برپا گردید که شامل کلانه، پفیلا، تخم مرغ و سیب زمینی و غرفه کودک و نوجوان بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.