تعامل بین ادارات باعث تسهیل خدمات برای شهروندان است
20 مهر 1402 - 22:15
شناسه : 12734
بازدید 43
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت:تعامل و همکاری بین ادارات باعث تسهیل امور و خدمات برای شهروندان می شود که همکاری های دوجانبه باید گسترش یابد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در دیدار با سرهنگ مرادی رئیس پلیس راهور سنندج به مناسبت هفته انتظامی اظهار داشت: هدف دستگاه‌های اجرایی ایجاد جامعه‌ای آرام و ایمن برای شهروندان است و نقش پلیس در تحقق امنیت و آرامش اجتماعی حائز اهمیت است.
وی افزود:همه ادارات و نهادها وظیفه خدمت صادقانه به مردم را دارند و برای تحقق این امر مهم با تعامل و همکاری لازم تلاش می کنند زیرا تعامل و همکاری بین نهادها و فعالیت هدفمند زمینه ساز پیشرفت در جامعه است.
حجت‌الاسلام محمدخواه عنوان کرد:همدلی و تعامل بین ادارات از مهم ترین عوامل پیشبرد اهداف سازمانی است و زمانی که بین نیروها تعامل و همبستگی وجود دارد کاستی و ضعفی در منطقه احساس نخواهد شد و نتیجه آن کاهش آسیب ها اجتماعی و پیشگیری از حوادث احتمالی است .
وی اظهار کرد: برقراری امنیت یکی از وظایف مهم و حساس نیروی انتظامی است اما بدون همراهی، حمایت و مشارکت مردم و مسؤولان قادر به اجرای این ماموریت خطیر نخواهد بود و تعامل بین ادارات در این راستا ضروری است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: نبود امنیت در جامعه همه حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و سیاسی جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد که خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی و ارگان‌های انتظامی و نظامی شاهد امنیتی پایدار در کشور هستیم.
گفتنی است به مناسبت هفته ناجا از سوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج از رئیس پلیس راهور سنندج در راستای همکاری مطلوب در برگزاری جشن بزرگ امت احمد در پیاده رو فردوسی سنندج تجلیل و قدردانی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.