مردم حماسه‌سازان جشن بزرگ امت احمد بودند
20 مهر 1402 - 13:16
شناسه : 12739
بازدید 103
6
حجت‌الاسلام سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مردم حماسه‌سازان جشن بزرگ امت احمد بودند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تجلیل از عوامل و دست‌اندرکاران جشن بزرگ مهمانی امت احمد اظهار کرد: حماسه‌ساز جشن بزرگ امت احمد مردم بودند که تدین و دلبستگی خود به حضرت ختمی مرتبت را به صحنه آوردند.

وی بیان کرد: کسانیکه دوست ندارند شادی مردم را ببینند سعی کردند آینه‌های مقعر یا محدبی برای مردم باشند اما اتفاق مهمانی امت احمد آینه وجودی این مردم را صاف کرد.

وی تصریح کرد: همه ما فرزندان رسول خدا هستیم و امید که زیرنام ایشان قرار بگیریم چرا که نسیم روح افزای پیامبر کدورت‌ها را از بین خواهد برد و لحظه به لحظه خود را باید از خانواده رسول اکرم بدانیم و این درس مهمانی امت احمد است.

حجت‌الاسلام سیفایی تصریح کرد: از عبادات بزرگ این است که امتی کاری کند که کفار ناامید شومد و موجب رضایت پروردگار شوند.

وی بیان کرد: همه ما حالمان خوب شد وقتی‌که زیر نام مقدس پیامبر این اتفاق را جشن گرفتیم و اگر بخواهیم با رسول خدا و از خانواده ولی باشیم دو لازمه نیاز است که رحمان بودن و رحیم بودن حضرت حق بین خانواده رسول خدا باید نشان داده شود.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: بودن با رسول خدا لازمه زندگی ماست و باید در لحظه به لحظه زندگی و در جشن امت سال آینده این مهم را در خود مراقبت کنیم.

وی افزود: کفر به طاغوت، رحیم بودن و مهربان بودن در داخل خانواده رسول خدا را باید مراقبت کنیم تا تحقق اهداف رسول خدا در جامعه ما بیشتر شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.