حمایت کردستانی‌ها از جوانان فلسطینی با فریاد «مرگ بر اسرائیل»
22 مهر 1402 - 12:22
شناسه : 12786
بازدید 61
4
امروز کردستانی‌ها در حمایت از جوانان فلسطینی فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، تاریخ اثبات کرده است که کردستانی‌ها در برابر دشمنان در هر برهه از زمان ایستاده‌اند و اجازه دست درازی دشمنان را نداده‌اند.

اخیراً جوانان فلسطینی در عملیاتی رژیم صهیونیستی را شکست دادند و امروز در حمایت از رزمندگان فلسطینی کردستانی‌ها به پا خواستند و در راهپیمایی ضدصهیونیستی حمایت خود را از فلسطینی‌ها اعلام کردند.

صدای مرگ بر اسرائیل از جلوی مسجد جامع تا میدان انقلاب، از تک تک نمازگزاران و مؤمنان شهر سنندج طنین انداز شد و مردم انقلابی و ولایتمدار این شهر بعد از اقامه نماز جماعت همزمان با سراسر کشور از فلسطین دفاع کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است و امروز کردستانی‌ها در همه شهرها راهپیمایی ضد صهیونیستی برگزار کردند.

امروز جهان اسلام و بشریت در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته است، حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب یک فریضه دینی و انسانی است.

مردم انقلابی استان کردستان ضمن حضور پرشور در نمازهای جمعه، با شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به خاطر این پیروزی، همگام با سایر ملت‌های مسلمان با شرکت در تظاهرات جنایات رژیم نژادپرست و کودک کش را محکوم کردند و فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

امروز کودکان و نوجوانان نیز در حمایت از کودکان فلسطینی به میدان آمدند و در حمایت از کودکان فلسطینی بزرگترهایشان را همراهی کردند.

پرچم فلسطین و پرچم ایران در دستان زنان و مردان سنندجی بیانگر حمایت فلسطینی‌ها و دفاع از اسلام بود.

«رژیم غاصب رفتنی است» این جمله نوشته پلاکاردی بود که دهه نودی‌های سنندجی در دست داشتند و همراه با فریاد مرگ بر اسرائیل خشم خود را از اسرائیل بیان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.