اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب اسلامی در پارک تفریحی لاله دهگلان با حضور اقشار مختلف مردم
23 مهر 1402 - 14:32
شناسه : 12861
بازدید 55
5

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان :اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب اسلامی در پارک تفریحی لاله دهگلان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ادارات و ارگانهای مختلف در فضای باز پارک تفریحی لاله به مناسبت هفته دفاع مقدس وهفته وحدت برگزار گردید . حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان :اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب اسلامی در پارک تفریحی لاله دهگلان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ادارات و ارگانهای مختلف در فضای باز پارک تفریحی لاله به مناسبت هفته دفاع مقدس وهفته وحدت برگزار گردید .
حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان افزود: با عنایت به ضرورت جهاد تبیین در برنامه ها با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چنین اجتماعاتی خود نوعی گفتمان بسیار مهم برای جریان سازی برای گام دوم انقلاب است .
ایشان در ادامه افزودند: تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ی وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر میرسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است.
آن روز که جهان میان شرق و غرب مادّی تقسیم شده بود و کسی گمان یک نهضت بزرگ دینی را نمیبُرد، انقلاب اسلامی ایران، با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ چهارچوب‌ها را شکست؛ ؛ دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدیدی را اعلام نمود.
در این برنامه معاون سیاسی استاندار استان کردستان و فرمانده محترم شهرستان دهگلان با اشاره به ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار و جنایت‌کار، اظهار داشتند : تسلیم‌ناپذیری و صیانت و پاسداری از انقلاب و عظمت و هیبت الهی آن و گردن برافراشته‌ی آن در مقابل دولتهای متکبّر و مستکبر، خصوصیّت شناخته‌شده‌ی ایران و ایرانی بویژه جوانان این مرز و بوم به‌شمار میرفته است.
در پایان این برنامه به قرعه جوایز نفیسی به تعدادی از حاضرین اعطاء گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.