کانون های فرهنگی بستر مناسبی برای برنامه های آموزشی است
24 مهر 1402 - 14:29
شناسه : 12865
بازدید 53
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: کانون های فرهنگی و تبلیغی بستر مناسب در زمینه اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی برای جوانان و نوجوانان است .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در دیدار با پویا محمدی،مسئول کانون فرهنگی سروش آسمانی اظهار داشت: آموزش مهارتهای فرهنگی و دینی در کانون ها می تواند در راستای حضور و فعالیت جوانان در عرصه های اجتماعی موثر باشد .
وی افزود: ترویج و توسعه فرهنگی دینی در جامعه و بستر سازی برای تحقق و اشاعه ارزشهای انقلاب اسلامی از اهم فعالیت کانون ها است.
حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: بارور نمودن هرچه بیشتر اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برای گسترش تولیدات و محصولات دینی و فرهنگی همکاری مطلوب ادارات را می طلبد و در این راستا اداره تبلیغات اسلامی سنندج آمادگی لازم برای این کار را دارد .
در ادامه پویا محمدی، مسئول کانون فرهنگی سروش آسمانی ضمن تقدیر از همکاری مطلوب اداره تبلیغات اسلامی سنندج در برگزاری برنامه های فرهنگی و حضور کانون های به عنوان بدنه برنامه قدردانی کرد.
محمدی اظهار کرد: کانون فرهنگی تبلیغی سروش در راستای برنامه های اجرایی و اساسنامه ابلاغی از سوی تبلیغات اسلامی برنامه های فرهنگی، دینی و اجتماعی را با حضور حدأکثری جوانان و نوجوانان در سطج استان برگزار می کند.
گفتنی است در پایان از سوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج از مسئول کانون فرهنگی سروش آسمانی تقدیر و تجلیل شد .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.