نشست علمای شیعه و سنی شهرستان دهگلان به مناسبت هفته وحدت
24 مهر 1402 - 14:23
شناسه : 12890
بازدید 66
6

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، به مناسبت هفته وحدت در راستای وحدت و انسجام هرچه بیشتر شیعه و سنی علمای شیعه و سنی در مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان برگزار گردید. حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان افزود: نشست علمای شیعه و سنی شهرستان دهگلان با هدف هم اندیشی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، به مناسبت هفته وحدت در راستای وحدت و انسجام هرچه بیشتر شیعه و سنی علمای شیعه و سنی در مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان برگزار گردید.
حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان افزود: نشست علمای شیعه و سنی شهرستان دهگلان با هدف هم اندیشی و همفکری هرچه بیشتر جهت ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم و خصوصاً هم افزایی در برنامه های فرهنگی و دینی و تعامل و همکاری بین نهاد ها فرهنگی در محل مرکز بزرگ اسلامی برگزار شد.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در این نشست حاضرین در جلسه با همفکری و تعامل نقطه نظرات خویش را در خصوص موضوع فوق بیان نموده و سخنران این برنامه حجت الاسلام شعبانی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن عرض تبریک به مناسبت ماه ربیع الاول اظهار داشت : دعوت به وحدت و یگانگی مسلمانان و پرهیز از تفرقه، از دستورهای قرآن و سیره نبی اکرم (ص) و اولیای دین است. قرآن کریم مسلمانان را «امت واحده» خوانده است و همه مسلمانان را به وحدت و پرهیز از تفرقه فرامی‌خواند بنابراین، ازنظر عقل و دین، اتحاد و انسجام امت اسلامی ضروری است و تفرقه، عملی نادرست، مفسد و زیان‌بار است.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: این وحدت و انسجام انشاء الله در برنامه های فرهنگی ودینی نیز خودرا نشان خواهد داد و شاهد نوعی هم افزایی و همفکری در ترویج فرهنگ دینی با کمک علمای اهل سنت و شیعه شهرستان خواهیم بود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.