ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اثرگذار است
24 مهر 1402 - 14:22
شناسه : 12899
بازدید 52
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: ورزش نقش مؤثری در ارتقاء سلامت و نشاط جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایفا می کند
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام مهدی دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار حجت‌الاسلام دهقانی گفت: حوزه ورزش و جوانان بسیار حائز اهمیت است و نقش مؤثری در ارتقاء سلامت و نشاط جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایفا می کند و توصیه‌های آموزه های دینی در خصوص ورزش مؤید همین مطلب است.
همچنین حجت‌الاسلام دهقانی تاکید کردند شهرستان کامیاران ظرفیت و پتانسیل بالایی در همه رشته های ورزشی دارد و جا دارد که مسئولین شهرستان، نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشند و برنامه ریزی و سرمایه گذاری لازم در این راستا صورت گیرد
در ادامه آقای رحیم پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران ضمن خیرمقدم به مهمانان ، اظهار امیدواری کردند که با اداره تبلیغات در اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون تعامل خوبی صورت بگیرد.
آقای رحیم پور در ادامه گفت : ما از حضور طلاب و روحانیون که تخصصی درزمینه های ورزشی دارند در جلسات پیشگیری از آسیب های اجتماعی استقبال می کنیم.
در پایان از جناب آقای رحیم پور بادادن لوح وهدیه از ایشان تقدیروتشکر به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.