حضور حجت الاسلام دهقانی در میان مددجویان شهرستان کامیاران
26 مهر 1402 - 13:49
شناسه : 12914
بازدید 54
7
حجت الاسلام دهقانی درسخنانی در جمع زندانیان خطاب به آنان، بر استفاده از فرصت زندان به منظور تمرین آموزه‌های دینی و قرآنی تاکید کرد
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام دهقانی درسخنانی در جمع زندانیان خطاب به آنان، بر استفاده از فرصت زندان به منظور تمرین آموزه‌های دینی و قرآنی تاکید کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: هر انسانی در زندگی خود ممکن است دچار اشتباه شود ولی انسانی دارای شجاعت است که به خطای خویش پی برده و خود را اصلاح کند و به این امر باور داشته باشد که خداوند توبه پذیر است و هر لحظه ای که انسان پشیمان شود در توبه باز است.
وی افزود: خداوند در آیه های بسیاری خطاب به بندگانش، آنها را دعوت به توبه و بازگشت کرده و آنها را به رحمت خود دعوت کرده است، لذا شما هم اگر مرتکب جرمی شده اید در این ندامتگاه خودتان را بسازید و بیرون از اینجا پاک زندگی کنید.
در ادامه، حجت الاسلام دهقانی با ذکر روایتی از مولای متقیان به ارزش و عظمت اصلاح انسان‌های به خطا رفته اشاره کرد و یادآور شد: زندان باید دانشگاهی باشد جهت تهذیب و تربیت نفس و دراین راه آموزه‌های دینی واخلاقی بهترین ابزار است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران، در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی فرا برسد با آزادی تمام زندانیانی که از خانواده های خود دور هستند هیچگونه زندانی وجود نداشته باشد و تمامی زندانیان در کنار خانواده هایشان حضور داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.