حجت الاسلام دهقانی با مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(ع) دیدار و گفتگو کرد
30 مهر 1402 - 11:58
شناسه : 12938
بازدید 75
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: تعامل و هم‌افزایی بین حوزه علمیه خواهران و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران باید بیشتر باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان کردستان؛ حجت الاسلام دهقانی با حضور در حوزه علمیه خواهران شهرستان کامیاران با خانم گوران مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(ع) دیدار و گفتگو کرد
در این دیدار خانم گوران به تشریح رویکرد های حوزه علمیه پرداخت و از تمایل تعامل و همکاری هر چه بیشتر حوزه با این اداره خبر داد
حجت الاسلام دهقانی ضمن تشکر از زحمات خانم گوران و همکاری ایشان با تبلیغات اسلامی افزود انتظار داریم همانطور که دراین مدت ارتباط خوبی بین حوزه واداره تبلیغات بوده،امیدواریم این ارتباط به قوت خود وحتی بیشتر از گذشته ادامه یابد.
همچنین حجت الاسلام دهقانی چند طرح پیشنهادی خود را به خانم گوران ارائه کردند .از مهمترین این طرح ها،طرح ساماندهی مبلغات سنتی و برگزاری دوره های تخصصی برای ایشان بود.
خانم گوران گفت : حوزه علمیه آمادگی هر گونه همکاری با تبلغات اسلامی و ساماندهی طرح ها را با این اداره دارد
ایشان افزود :با توجه به فعالیت کانون فرهنگی ،قرآنی میتوانیم از این پتانسیل خوب برای اجراکردن طرح ها و ایده ها در سطح شهرستان استفاده کنیم .
در ادامه حجت الاسلام دهقانی با استقبال از طرح ها ی ارائه شده از خانم گوران تشکر کرد و افزود :امیدواریم با همکاری حوزه خواهران و استفاده از این پتانسیل موجود در شهر بیش از گذشته شاهد پویایی و رشد مبلغات در سطح شهرستان باشیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.