جشن بزرگ مولودی خوانی در استادیوم مریوان
27 مهر 1402 - 17:13
شناسه : 12939
بازدید 46
3
جشن بزرگ "مولودی خوانی" کسنزانی با حضور خلفا و دراویش کسنزانی و هزاران نفر از عاشقان رسول الله (ص) در ورزشگاه زاگرس شهرستان مریوان  بقرگزار گردید.
پ
پ

به گزارش  روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، این مراسم بزرگ دیشب ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور فرماندار، امام جمعه، حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان، نماینده شیخ شمس الدین نهرو و با حضور مهمانانی از کردستان عراق برگزار گردید.

دکتر احمدی فرماندار مریوان ضمن تبریک ماه مولود گفت: استکبار جهانی از هیچ کوششی برای خاموش کردن چراغ نورانی  اسلام ناب محمدی(ص) دریغ نمی کند  وعلمای اسلام در این زمان مسئولیت ووظیفه سنگینی برعهده دارند وباید با طرح اهمیت مسئله تقریب ووحدت اسلامی دشمنان اسلام را نا امید کنندو برگزاری چنین جشن هایی  در تحقق این آرمانها لازم است.

فرماندار مریوان در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن رزیم غاصب صهیونیستی  رویکرد غرب را در قبال فلسطین  قدرت پرستانه ومنفعت جویانه عنوان کرد وگفت: حوادث اخیر نشان داد که این موضع گیری‌ها و نگاه‌هایی که به مسائل دارند تا چه حدی متأثر از سلطه‌طلبی و قدرت‌پرستی و کنار نهادن هرچه ارزش انسانی و اخلاقی  در زمینه حقوق بشر و آزادی و امثال آن است.

در حاشیه این مراسم جنایت رژیم اشغالی اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه نیز توسط شرکت کنندگان محکوم گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.