نشست صمیمی مسئول شورای هیئات مذهبی،مسئول کانون مداحان و نماینده بنیاد دعبل خزاعی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه
26 مهر 1402 - 13:55
شناسه : 12991
بازدید 62
6
نشست صمیمی مسئول شورای هیئات مذهبی،مسئول کانون مداحان و نماینده بنیاد دعبل خزاعی با حجت الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ضمن خیر مقدم گوئی به حاضرین در جلسه به بیان اهداف جلسه پرداخت و اظهار کرد: امروز نقش پیرغلامان و پیشکسوتان اهل بیت(ع) در حوزه فرهنگی و مذهبی و بویژه تربیت مداحان و خادمان حسینی حائز اهمیت است و جامعه پیرغلامان حسینی به عنوان قشر تاثیر گذار و الگو دهنده به جوانان و نوجوان می تواند نقش بسزایی را در این خصوص ایفا کند.

وی افزود: درس های اخلاقی که جامعه پیشکسوت مداح و مسئولین هیئات مذهبی می تواند به جوان ها بدهد کمک شایانی به جذب و سازماندهی این قشر از جامعه می کند و در مسیر ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، تاثیر گذار است، چنانچه امروز پیرغلامان در ایام های ملی و مذهبی را به قشر جوان و نوجوان که به عنوان مستمع در مجالس حضور دارند می دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه خاطر نشان کرد:یکی از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی است که تنها بوسیله هیئات مذهبی و مداحان این امر محقق می شود که می بایست  در این زمینه تلاش بسیاری داشته باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

گفتنی است: این نشست در راستای ساماندهی و بهره مندی از خدمات بنیاد دعبل خزاعی به پیرغلامان مداح و ارکان هیئت اعم از مسئولین هیئت ،میاندار، چای ریز، آشپز،خادمین هیئت وغیره برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.