خادمان مساجد می توانند زمینه جذب جوانان به مسجد باشند
27 مهر 1402 - 17:08
شناسه : 13007
بازدید 51
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: خادمان مساجد با برخورد خوب و مطلوب می توانند زمینه جذب برای حضور نوجوانان و جوانان به مساجد باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در دیدار با خادم مسجد دارالاحسان سنندج ضمن قدردانی از همکاری در برگزاری برنامه های این اداره اظهار کرد: خادمان مساجد با برخورد مناسب و صبر می توانند در جذب و طردد مردم بویژه کودکان و نوجوانان مطلوب عمل کنند.
حجت‌الاسلام محمد خواه بر لزوم خدمت تمام وقت در مسجد تاکید کرد و افزود: خدمت به خانه خدا و اهل مسجد از توصیه خداوند به اولیای خویش است و خادمین مساجد از جایگاه والایی برخوردار هستند
وی با بیان اینکه خدمت در مسجد فقط برای رضای خدا باشد عنوان کرد: صبر،سعه صدر، خوش اخلاقی، رازداری، هدایتگری و اخلاص از ویژگی‌های یک خادم است.
در پایان از سوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در راستای همکاری مطلوب و همیشگی خادمین شهرستان سنندج در برنامه امت احمد از خادمین مسجد دارالاحسان ( مسجد جامع)، مسجد قبای بهاران، مسجد نبی اکر(ص)، مسجد صلاح الدین اوبی، مسجد ارشاد  و مسجد جامع محله فرجه تقدیر و قدردانی شد .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.