تجمع و راهپیمایی مردم شهرستان کامیاران علیه جنایات رژیم صهیونیستی
26 مهر 1402 - 13:34
شناسه : 13013
بازدید 55
3
راهپیمایی و تجمع بزرگ در پی جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه در حمایت از فلسطینی ها در شهرستان کامیاران برگزار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان:به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران صبح امروز چهارشنبه 26 مهر 1402 راهپیمایی و تجمع بزرگ در پی جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه در حمایت از فلسطینی ها برگزار کردند.
در این راهپیمایی انبوه مردم شهرستان کامیاران پیر وجوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمده‌اند.
مردم با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و گروه‌های مقاومت و نیز پلاکاردها و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت خود را با ایراد شعارهای دشمن شکن ابراز کردند. امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام دکتر زارعی به عنوان سخنران این تجمع گفت:از همه انسان‌ها و وجدانهای بیدار در سراسر جهان، انتظار است با ابراز همدردی از این واقعه دردناک و با تشکیل اجتماعات مردمی ضمن محکوم کردن این عمل ننگین، خواستار قطع ارتباط دولت‌های متبوع و مجازات این رژیم منحوس جعلی شده و در پایان دادن به رنج‌های ملت‌های مظلوم بویژه ملت ستم دیده و رنج کشیده فلسطین و پاک کردن جهان از پلشتی‌ها و وصله‌های ناجور و غده‌های سرطانی بپاخیزند.
دکتر زارعی در ادامه گفت: همچنین به سران کشورهای اسلامی اعلام می‌کنیم امروز روز سکوت و یا صرف اعلام محکومیت و اظهار مواضع ضعیف و نمایشی که بی‌خاصیتی آن سال‌هاست عیان شده نیست و نمی‌تواند پاسخ خشم و نفرت انباشته شده‌ و لبریز مسلمانان باشد بلکه باید همراه با مردم غیور و مسلمان سراسر جهان، توفنده و کوبنده وارد میدان شد و جهان را برای این وجود منحوس و متحدانش تنگ و به حیات ننگین آن پایان داد.
امام جمعه محترم شهرستان افزود:ما آمریکای جنایت کار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم. مردم سلحشور وظلم ستیز ایران، امروز در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه‌ رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت. در تهران نیز اجتماع عظیم مردمی در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط رژیم دیو سیرت صهیونیستی که ولیده منحوس آمریکاست؛

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.