حادثه تلخ شاهچراغ با هیچ آموزه دینی مطابقت ندارد
16 آبان 1401 - 13:06
شناسه : 1306
بازدید 62
3
نماینده ولی فقیه کردستان: پورذهبی گفت: اتفاقات شاهچراغ با هیچ آموزه دینی مطابقت ندارد و یک حرکت کفرآمیز است چراکه مرگ انسان‌ها بدست خدا بوده و کشتن انسان بدون محکمه دخالت در کار خداوند به شمار می‌رود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح دوشنبه(16 آبان ماه) در محفل معنوی شعر «برای آرتین» در مجتمع فرهنگی نور سنندج اظهار کرد: آیات قرآن کریم باید در سرلوحه کارها قرار گیرد و کسانیکه تبع شعر دارند آیات قرآن را مورد توجه قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: در شرح آیات سوره فرقان در قرآن کریم ذکر شده بندگان خدا کسانی هستند که روی زمین متواضعانه حرکت می‌کنند و وقتی جاهلان با آنها برخورد توهین آمیز می‌کنند برخوردشان توام با صلح و صفا است.

 

وی اعلام کرد: از بندگان خدا صلح و صفا دیده می‌شود و نرم خو هستند و از آنها حرف‌های زشت و سرسختی‌ها نامربوط دیده نمی‌شود چه برسد به تکفیری‌ها و قتل عام کردن‌ها، پس بی‌شک این اتفاقات شاهچراغ با هیچ آموزه و یک حرکت کفرآمیز است و مرگ انسان‌ها بدست خداست و کشتن انسان بدون محکمه دخالت در کار خداست.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه اتفاقات شاهچراغ یک رزم بزدلانه است، خاطرنشان کرد: کسی که قصد جنگ دارددر یک میدان و مرزی وارد جنگ می‌شود اما تیراندازی به سمت بندگان بی‌دفاع یک رزم بزدلانه است که آداب رزم را نیز رعایت نمی‌کنند.

 

وی یادآور شد: این اتفاقات رفتار ابلهانه است که هیچ مرادی ندارد و مریدی هم ایجاد نمی‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: براساس آمار دقیق از اول تاکنون کسانیکه آمدند و اغتشاش و اعتراض کردند در کل کشور حدود 400 هزار نفر بوده‌اند که اغتشاشات خود را تکرار می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: کسی به اصل کار نظام مملکت و کشور و امنیت تمام ضربه نمی‌زند اما امنیت فکری مخدوش می‌شود و نوجوانان و جوانان در مدارس و دانشگاه امنیت فکری ندارند.

 

وی عنوان کرد: شعر و گفتار شاعران به نفی هرگونه فکر پلید، نفی انسانیت، نفی حیات شایسته بشری کمک می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.