کارگاه افزایش مهارت ویژه زنان سرپرست خانوار در کامیاران برگزار می شود
30 مهر 1402 - 12:01
شناسه : 13102
بازدید 46
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: کارگاه افزایش مهارت ویژه زنان سرپرست خانوار در کامیاران برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به عنوان مدرس کارگاه آموزشی زنان خود سرپرست کمیته امداد اظهار کرد: درصد قابل توجهی از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) زنان سرپرست خانوار هستند.
وی با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی با همکاری کمیته امداد شهرستان برنامه‌های مناسبی را برای زنان سرپرست خانواده در نظر گرفته است، افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری کارگاه‌هایی است که برای افزایش مهارت و بالا رفتن سطح آگاهی زنان سرپرست برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران برگزاری کارگاه‌های آموزشی را برای زنان سرپرست خانواده بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بالا رفتن توانایی مهارتی در این قشر موجب هدایت بهتر خانواده‌ها می‌شود.
وی درباره مباحث ارائه شده در کارگاه‌ها عنوان کرد: نحوه تربیت فرزند، ازدواج موفق و نحوه مدیریت اقتصادی از جمله مباحث مطرح شده در کارگاه‌های آموزشی است.
دهقانی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی دختران بازمانده از تحصیل که در سن ازدواج قرار دارند نیز گفت: در این کارگاه آموزشی برای این قشر نحوه تشکیل زندگی مشترک و معیارهای ازدواج صحیح و موفق بیان می‌شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.