راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در شهرستان قروه
30 مهر 1402 - 11:48
شناسه : 13110
بازدید 61
4
راهپیمایی حمایت از حماسه طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و همچنین محکومیت و اعلام انزجار از کشتار و حمله رژیم منحوس صهیونیستی در شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، مردان و زنان، جوانان، نوجوانان و کودکان شهرستان قروه با حضور در صفوف راهپیمایی ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای طریق القدس با اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی،جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه سخنران این مراسم گفت: در طول این سال‌ها در فتنه ها و حوادث مختلف، این طرز تفکر انقلاب اسلامی و نهراسیدن از مرگ به سایر کشورهای مسلمان نیز منتقل شد و در دل جوانان مسلمان ریشه گرفت.

وی افزود: این جنایات و کشتارها از سوی رژیم صهیونیستی در فلسطین تازه نیست اما روحیه از خودگذشتگی و فداکاری همراه با تدبر، تعقل و جهاد علمی در میان این جوانان تازه است.

حجت الاسلام رستمی اظهارداشت: دشمن صهیونیستی فشار را علیه مردم غزه شدید کرده و در این منطقه در طول هفته های اخیر هر لحظه بمباران اتفاق می افتد، اما دشمن بداند که برای رسیدن به هدف یعنی نجات از سلطه دشمن و بیرون کردن یک غاصب از خانه، مبارزه مردم فلسطین ادامه دارد.

گفتنی است: این راهپیمایی به دعوت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد و راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، لبیک یا قدس، مرگ بر آمریکا، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس بر علیه مردم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.