برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی در خانه قرآن لیله القدر سقز
17 آبان 1401 - 9:02
شناسه : 1316
بازدید 126
6
مدیر خانه قرآن لیله القدر سقز گفت: دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی در خانه قرآن لیله القدر سقز در طول سال برای قرآن آموزان برگزار می شود.
ارسال توسط : نویسنده : سحر مرادی منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت از کردستان؛ گلاله مروتی مدیر خانه قرآنی لیلیه القدر سقز در گفتگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی به فعالیت‌های خانه قرآن لیله القدر اشاره کرد و اظهار داشت: از سال 90 فعالیت خود را شروع کرده ام و در سال 1400 و با هدف توسعه فعالیت های دینی و قرآنی خانه قرآن لیله القدر راه‌اندازی شد.

وی همچنین افزود: خانه قرآن لیله اقدر فعالیت‌های دینی و قرآنی را در رده‌های سنی خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌کند و خوشبختانه تاکنون استقبال بسیار خوبی از فعالیت‌ها انجام شده است.

گلاله مروتی عنوان کرد : به منظور تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی به‌ویژه میان نوجوانان این خانه قرآنی در نظر دارد در رشته‌های مختلف قرآن از جمله روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن و تفسیر کلاس‌های آموزشی برگزار کند.

مدیر خانه قرآنی لیله القدر سقز افزود : در این خانه قرآن دوره‌های آموزشی حفظ، تفسیر، روخوانی و روانخوانی با تدریس مربیان برجسته انجام می‌شود.

وی در پایان در خصوص تعداد قرآن‌ آموزان گفت: تاکنون حداقل بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان و والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کردند و آموزش دیدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.