پویش بزرگ سلام برغزه در شهرستان بیجار برگزار می‌شود
03 آبان 1402 - 9:46
شناسه : 13194
بازدید 87
7
مسابقه دلنوشته با موضوع سلام بر غزه برگزار می‌شود جمادیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجاراز برگزاری پویش بزرگ سلام بر غزه در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگویی ضمن اظهار انزجار از عمل شنیع رژیم اشغالگر اسرائیل و دفاع از مردم فلسطین گفت: بی شک این اقدامات ددمنشانه که تمام آزادی خواهان جهان را متآثر کرده است جز تثبیت خوی ددمنشانه دلیل دیگری دارد که آن هم ترس رژیم غاصب اسرائیل از حماس است.

جمادیان ادامه داد: نسل کشی که سالهاست در راس برنامه های وحشیانه اسرائیل قرار داد دلیل واضحی است براینکه اشغالگر آن از قدرت جبهه مقاومت واهمه دارند.

جمادیان افزود: اکنون که همه مردم نوع دوست وازادی خواه جهان ضمن اعلام انزجار از عملکرد خصمانه صهیونیست در تجمع های اعتراض آمیز خود ندای مرگ بر اسرائیل سر می دهند اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در نظر دارد با همکاری مدارس صداری شهرستان، مسابقه بزرگ دلنوشته و نقاشی با عنوان سلام برغره را برگزار تا با زبان هنر هم بار دیگر موج‌نفرت از دژخیمان ایجاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان گفت: انشالله پس از برگزاری مسابقات و داوری آثار به تعدادی از آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.