آئین تجلیل از خادمان سلامت در اربعین حسینی در شهر مریوان برگزار شد
02 آبان 1402 - 14:33
شناسه : 13206
بازدید 46
4
آئین تجلیل از خادمان سلامت در اربعین حسینی ظهر امروز با حضور دکتر احمدی فرماندار مریوان ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه دانشگاه علوم پزشكي کردستان، و رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان رئیس بیمارستان سیار ماموستا شهید شیخ الاسلام و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
پ
پ

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،  در این مراسم دکتر احمدی فرماندار شهرستان مریوان اظهار کرد: فرصت اربعین یک فرصت بی‌نظیری بود که مجموعه سازمان اداری شهرستان را در بخش‌هایی بسنجیم و از آنجا که بیمارستان صحرایی شهید شیخ الاسلام در شهرستان مستقر شود و یک کار جهادی را انجام دهند و ظرفیت شهرستان و استان را بعنوان لجستیک این حجم از پرسنل که توان سرویس دارند را محک بزند و این یک تجربه گران سنگی است که آرشیو شهرستان می‌شود. 

فرماندار شهرستان مریوان افزود: شهرستان ما برخوردار از این تجربه است که نیروهایش بصورت عملی در موقعیتی قرار بگیرند و تجربه کسب می‌کنند.

وی گفت: ما مجموعه‌ای از این تجربه را در شهرستان در حوزه‌های مختلف داشتیم خاصتا” امروز در بحث بهداشت این تجربه را به دست آوردیم که فکر می‌کنم تجربه خوب و ارزشمندی هست برای اینکه شهرستان ما به احتمال بسیار زیاد در معرض آسیب‌ها و بلاهای طبیعی هست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.