هدف قرآن رساندن انسان به مرتبه قرب الهی است
04 آبان 1402 - 10:10
شناسه : 13245
بازدید 46
2
مدیر خانه قرآنی ذاکرین سنندج: مسئول خانه قرآن ذاکرین گفت: قرآن رحمتی از طرف خدا و هدف آن رساندن انسان به مرتبه قرب الهی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ زهرا رحمانی، مدیر خانه قرآنی ذاکرین سنندج اظهار داشت: باید زبان موعظه بودن قرآن را به مردم تعلیم بدهیم و در آن صورت علاقه مردم به فراگیری معارف این کتاب آسمانی چند برابر خواهد شد.

رحمانی با اشاره به آثار آشنایی با قرآن اظهار کرد: کسی که با قرآن آشنا شود، تحت تاثیر تبلیغات مسموم دشمنان قرار نمی‌گیرد و در راستای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت تلاش خواهد کرد.

وی عنوان کرد: باید برنامه‌های قرآنی برای جوانان جذاب باشد تا آن‌ها از ارزش‌های والای این کتاب آسمانی بهره ببرند.

مدیر خانه قرآنی ذاکرین عنوان کرد: برای جذب بیشتر جوانان به مساجد و فعالیت‌های قرآنی باید تلاش کنیم و قرآن موعظه‌ای از طرف خداوند برای بشریت است که با زبان تجلیل و تکریم با مردم سخن می‌گوید.

رحمانی اظهار کرد: قرآن کریم برای انسان پند و موعظه است و غفلت‌ها را از ذهن انسان پاک می‌کند و دعوت به وحدت از ویژگی‌های قرآن و جمع کردن جوانان در برنامه‌های قرآنی در مساجد کار با ارزشی است.

گفتنی است؛ خانه قرآنی ذاکرین یکی از خانه قرآن‌های فعال است که در راستای برگزاری دوره‌های روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن برای نوجوانان و کودکان در محله تقتقان در مسجد حضرت ادریس شهرستان سنندج فعالیت می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.