محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مراسم بزرگداشت شهدای غزه در سقز
08 آبان 1402 - 9:39
شناسه : 13263
بازدید 48
1
مراسم بزرگداشت شهدای غزه در سقز با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

این مراسم که با حضور معاون سیاسی فرمانداری سقز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقزمسئولان و کارکنان ادارات در مسجد نبی(ص)برگزار شد

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز ضمن محکوم کردن حملات اسرائیل به غزه اظهار داشت: حملات اسرائیل به غزه و کرانه باختری ناشی از عجز و ناتوانی دشمن در برابر رزمندگان اسلام است.

وی اظهار کرد :همه این حقیقت را که فلسطین مظلوم است و کودکان فلسطینی ناجوانمردانه قتل عام می‌شوند را فهمیده‌اند، این واقعه قلب هر آزاده‌ای در جهان را مجروح، ناراحت کرده است.

امام جمعه سقز ماموستا ابن الخیاط با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: یهود در این جنگ به دنبال نسل کشی است.

ماموستا ابن الخیاط با بیان اینکه اسرائیل با لشکرکشی از سال 1948 به دنبال توسعه بیشتر و همان شعار نیل تا فرات است، اضافه نمود: یهود غیر از توسعه اراضی به دنبال نسل کشی است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خطاب به پیامبر (ص)، ادامه داد: خداوند به صراحت به پیامبر فرموده است؛ که یهود و نصارا مگر با پیروی از دین آنان وگرنه از دشمنی با اسلام دست بر نمیدارندبر اساس نص صریح قرآن، یهود و نصارا دشمن آشکار اسلامند و در حالیکه با وجود پیامبر اکرم(ص) دین اسلام کامل شد ولی آنان، از ایشان پیروی نکردند.

امام جمعه سقز در بخشی دیگر از سخنان خود به دروغین بودن ادعای حقوق بشری غرب اشاره و از سکوت سازمان ملل در برابر این جنایت انتقاد و خاطرنشان نمود وعده الهی حق و پیروزی با مسلمانان خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.