تجمع کلیمیان شهرستان کامیاران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد
09 آبان 1402 - 11:19
شناسه : 13281
بازدید 57
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: تجمع کلیمیان شهرستان کامیاران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ تجمع کلیمیان شهرستان کامیاران در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین امروز دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ در فرمانداری کامیاران برگزار شد.
در این تجمع، نماینده کلیمیان شهرستان کامیاران گفت: در ابتدا کشتار بی رحمانه مردم غزه و جنایات فیجعی که رژیم صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین اعمال می‌کند را به مردم و رهبر انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.
وی افزود: متاسفانه چند وقت اخیر شاهد نسل کشی در غزه و حمایت هایی که از طرف کشورهای غربی در مورد مردم بی وفاع و همچنین بمباران عطیمی که از طرف رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود، بودیم.
نماینده کلیمیان کامیاران ادامه داد: می‌بینییم میزان بمب‌هایی که در این سه هفته بر سر مردم غزه ریخته شد از بمبهای استفاده شده در جنگ جهانی دوم بیشتر است.
اردلانی مطرح کرد: در این اواخر شاهد بمباران منازل مسکونی و بیمارستانها بودیم که این نشان دهنده اعمال شنیع صهیونیست‌ها است. تصور کنین این انفجارهای عظیم چ تاثیرات منفی در ذهن و خاطره مردم و بچه های فلسطین می‌گذارد. این کودکان تا اخر عمرشان اعصاب سالمی نخواهند داشت. ندادن اجازه برای ورود کمک های بشر دوستانه به غزه یکی از نشانه های بی رحمی رژیم است.
وی افزود: ما در چند ماه اخیر اشاهد عتراضات شدید مردم صهونیستی نسبت به دولتشان بودیم نه تنها این اعتراض از طرف جامعه کلیمیان شهرستان کامیاران بلکه شاهد اعتراضات شدید این جامعه در سرار دنیا بودیم.
اردلانی نماینده کلیمیان در پایان سخنرانی خود خاطر نشان کرد: امیدوارم در آینده نزدیک مردم فلسطین هرچه سریعتر بتوانند، نه تنها در این جنگ پیروز شوند بلکه به خانه خود برگردند و به طور آزادانه به حیات خود ادامه دهند.
حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در حاشیه این تجمع گفت:تفاوت اساسی بین دین یهود و ایده صهیونیسم وجود دارد که ۴۰ سال قبل امام خمینی این موضوع را تاکید فرمودند و این دو هیچ ارتباطی با هم نخواهند داشت، امیدواریم صلح در سرار دنیا برقرار شود و مردم در کنار هم زندگی کنند.
جنگ بر اساس قوانین بین المللی چارچوب های خودش را دارد و رژیم صهیونیستی کودکان، زنان، بیمارستان ها و اماکن مقدس را به عنوان هدف نطامی قرار می‌دهند و افرادی که بی دفاع هستند مورد حمله قرار می‌گیرند که این مورد قبول نیست
اولین چیزی که خداوند از انسان توقع دارد رعایت عدل و انصاف است، رژیم صهیونیستی امروز دست به جنایات وحشتناکی می‌زند که امریکا از آن حمایت می‌کند و امروز تجمع ما به خاطر دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است تا مجامع بین المللی از جمله حقوق بشر تحت فشار قرار تا آتش بس فوری صورت گیرد.
ما هم در کنار سایر افراد آزاده دنیا این جنایات و حامیان انها را محکوم می‌کنیم که بخش عمده این جنایات تقصیر حامیان رژیم صهیونیستی است و ما خواستار این هستیم که راه های کمک رسانه به غزه باز شود و زندگی مسالمت امیز، چیزی‌که بین ادیان توحیدی وجود داشته است، بوجود اید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.