حمایت دانش آموزان  مدرسه 13آبان  شهرستان مریوان از کودکان غزه
09 آبان 1402 - 11:30
شناسه : 13282
بازدید 46
2
دانش‌آموزان مدرسه 13 آبان مریوان در حمایت از کودکان مظلوم غزه و فلسطین و در محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، شعار مرگ بر اسرائیل  سر دادند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، حضور حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در مدرسه 13 آبان  به مناسبت حمایت از مردم غزه ودانش آموزان حاضر در این تجمع با سر دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب اسرائیل، جنایات این رژیم را محکوم و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

حجت الاسلام ورهرام دراین مراسم با سخنرانی خود اعلام کرد:  نباید هیچ کودکی در جهان مورد تجاوز و جنگ قرار بگیرد و زخمی شود یا اینکه شهید شود، ما همواره پشت بچه‌های فلسطینی هستیم و از آنان دفاع می‌کنیم.

وی افزود: مردم فلسطین به ما نشان دادند که با مقاومت همه کاری می توان انجام داد. این عملیات به دنیای استکبار نشان داد که هر چند مردم فلسطین مظلوم هستند اما ظلمی که بر این مردم روا شده در نهایت موجب انتقامی اینچنین خواهدشد.

مسلمانان در برابر جنایت رژیم صهیونیستی  علیه فلسطین سکوت نمی کنندواز مظلومان و رعایت حقوق بشر دوستانه دارند، نمیتوانند شاهد چنین جنایاتی بوده و سکوت کنند.

وی با بیان اینکه ‌این اتفاق بزرگ و پیروزی بسیار درخشان را باید از مصادیق فضل و نصرت الهی در حق مسلمانان بدانیم، افزود: تأثیری که عملیات طوفان‌الاقصی در اذهان عمومی مردم دنیا می‌گذارد این است که همه آزادی‌خواهان جهان می‌بینند که در سایه صبر، مقاومت، ایستادگی و پیروزی‌های بزرگ به دست می‌آید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تصریح کرد:‌ تأثیری که این اتفاق در جبهه استکبار دارد، این است که آن‌ها می‌فهمند که ظلم و تجاوز و تعدی در حق دیگران بی پاسخ نمی‌ماند، حتی اگر چند دهه از آن بگذرد.

وی تأکید کرد: قطعاً این اتفاق می‌تواند یک تزلزل و یک هراس در جبهه استکبار ایجاد کند و هم‌اکنون هم این اتفاق به یاری خداوند افتاده است.

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.