قرآن و عترت دو ریسمان محکم الهی است
10 آبان 1402 - 17:19
شناسه : 13298
بازدید 105
10
مسئول خانه قرآن معراج گفت: قرآن، همراه با عترت دو ریسمان محکمی هستند که توسط پروردگار جهان به سوی بشر کشیده شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ شهین احمدی، مسئول خانه قرآنی معراج اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی ابعاد مختلف دارد که یک بعد آن تلاوت قرآن است و اگر با مفاهیم نیز همراه باشد و بتوانند در آیات تامل کنند کار بسیار مطلوب و موثری است.

وی افزود: والدین باید نقش تربیتی خود را در به وجود آمدن شخصیت انسانی و اخلاقی در نوجوانان ایفا نمایند، زیرا شخصیت نوجوانان و جوانان در خانه و کانون خانواده شکل می‌گیرد و چگونگی شکل‌گیری آن به نحوه نگرش والدین و رفتار تربیتی آنان باز می‌گردد.

احمدی عنوان کرد: کلمات پروردگار در قرآن، تکریم انسان است و آیات این کتاب آسمانی مردم را به راه راست و صراط مستقیم هدایت می‌کند.

مسئول خانه قرآنی معراج با اشاره به حضور نوجوانان در کلاسهای قرآنی افزود: برای جذب بیشتر جوانان به مساجد و فعالیت‌های قرآنی باید تلاش کنیم و قرآن موعظه‌ای از طرف خداوند برای بشریت است و قرآن با زبان تجلیل و تکریم با مردم سخن می‌گوید.

احمدی با اشاره به فضیلت قرآن در خانه و مساجد اظهار کرد: یکی از فضیلت‌ها و خواص خواندن قرآن این است که خانه‌ای كه زیاد در آن قرآن تلاوت شود خیر و بركت در آن افزایش پیدا خواهد کرد و ما با برگزاری این کلاسهای قرآنی سعی در نهادینه کردن بیشتر این کار پربرکت در خانه و مساجد را داریم.

گفتنی است خانه قرآنی شهین احمدی که در مسجد معراج شهرک نور شهرستان سنندج فعال است موفق به دریافت گواهی پایان دوره روخوانی و روانخوانی دو نفر از شاگردان شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.